ÁSZF

A jelen Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak a jetcoaching.hu oldal minden ügyfelére. Az oldalon történő időpontfoglalás és szolgáltatások megrendelése esetén távollévők közötti szeződés jön létre a jetcoaching.hu oldalt üzemeltető Best Event Bt. valamint a megrendelést leadó fogyasztó között, a vonatkozó, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól című jogszabály értelmében. Amennyiben fizikai termék megrendelésére kerül sor, ez esetben a szerződő fél a jetcoaching.hu részéről Tóth Balázs e. v. A távollévők közötti szerződés minden esetben elektronikus formában kerül megkötésre, külön nem kerül iktatásra.

A jetcoaching.hu nevében szerződő fél adatai:
Név: Best Event Bt.
Törvényes képviselő: Tóth Judit Eszter
Székhely: 9789 Sé, Deák F. u. 6.
Telefonszám: +36 30 593 2150
Email cím: judit@jetcoaching.hu
Adószám: 21939853-1-18
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12094507-01508433-00100003
Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Szombathelyi Törvényszék Cégbírósága
Kamarai tagság: Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Tárhelyszolgáltató: Ininet Kft. |1063 Budapest, Szinyei Merse Pál u. 10. | info@ininet.hu | Telefonszám: +36 20 293 9058 | ininet.hu

1. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

A megvásárolható fizikai és digitális termékek a webáruházban találhatók meg, és kizárólag online vásárolhatók meg, de fizikai termékek esetében a csomagküldésen kiívül lehetőség van személyes átvételre is. A megvásárolható szolgáltatások magukban foglalják az időpontfoglalásokat, a több alkalmas coaching csomagokat, valamint az egy- vagy több alkalmas Braintronics programokat. A webáruházban és a weboldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.

Amennyiben a megrendelő digitális terméket vásárol, a fizetéssel megszerzi a jogot arra, hogy amennyiben a termék a későbbiekben módosul, frissül, akkor ezek a módosítások, frissítések hozzáférhetők legyenek számára. A digitális termékek webáruházban feltüntetett ára ezt a szolgáltatást magában foglalja, kivéve ha a szolgáltató fél erről a termékoldalon másképpen nyilatkozik.

2. Megrendelés menete

A kiválasztott terméket/szolgálatást a kosárba helyezve lehet megrendelni. A Kosár oldalon lehet ellenőrizni a kosár tartalmát és a megrendelt mennyiségeket, illetve – fizikai termékek esetén – itt lehet kiválasztani a szállítás módját is. Továbblépve a Fizetés oldalra, szükséges megadni a számlázási és szállítási adatokat, valamint a fizetés módját. A fizetés gombra kattintva fizetési kötelezettsége keletkezik a megrendelőnek.

3. Fizetési és szállítási feltételek

3.1. Fizikai termékek

A webáruház készleten lévő termékei előrefizetéssel és utánvéttel is megrendelhetők, míg az egyedi termékek esetében csak előrefizetéses megrendelés lehetséges. A választható fizetési módok: banki átutalás, bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés, fizetés Barion egyenleggel, ill.utánvétes fizetés átvételkor (csak készleten lévő, egyedi módosítást nem igénylő termékek esetén).

A választható szállítási módok: házhoz szállítás futárszolgálattal, MOL/COOP/POSTAPONT-ra szállítás, MPL vagy FoxPost csomagautomatába történő szállítás, személyes átvétel budapesti átvételi ponton (XI. kerület) vagy séi telephelyünkön (9789 Sé, Deák F. u. 6.). Amennyiben csomagpontra vagy -automatába történik a rendelés, a Fizetés oldalon, a megfelelő rubikában szükséges megadni azt a csomagpontot vagy automatát, ahová a szállítást kéri a megrendelő.

3.2. Digitális termékek

A digitális termékeket előre szükséges fizetni banki átutalással, bankkártyával vagy hitelkártyával vagy Barion egyenleggel. A sikeres fizetést követően válik letölthetővé/hozzáférhetővé a digitális tartalom. A jetcoaching.hu oldal minden digitális terméke Tóth Judit Eszter szellemi terméke, és mint ilyen, szerzői jogvédelem alatt áll. A szerző engedélye nélkül nem másolható, továbbítható, megosztható.

3.3. Szolgáltatások

A szolgáltatások esetében lehetőség van előre fizetésre (banki átutalás, bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés, Barion egyenleg) és helyszíni, készpénzes fizetésre is. A fizetésről minden esetben online számla kerül kiállításra. Amennyiben céges számlára van szüksége a megrendelőnek, megrendeléskor szükséges megadni a cég adatait is (számlázási cégnév, székhely, adószám).

A szolgáltatások bizonyos körét csak személyesen lehet igénybe venni, míg egy másik részét online formában is. A személyesen igénybe vett szolgáltatások helyszíne: 9789 Sé, Deák F. u. 6. Az online igénybe vehető szolgáltatások a Zoom rendszerén keresztül történnek, de egyedi kérésre akár más, online kommunikációt lehetővé tevő szolgáltató, pl. Teams, Google Meet is alkalmazható.

4. Elállás, lemondási feltételek

4.1. Fizikai termékek

A készleten lévő termékek esetében lehetőség van az elállási jog gyakorlására, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló jogszabály értelmében. Eszerint az interneten vásárolt termék megvásárlásától egyoldalúan visszaléphet, és a termék visszaküldése esetén kérheti tőlünk a termékért kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására.

Ezzel a jogával a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül élhet. A 14 nap a termék átvételét követő naptól számítódik. Ekkor a termék átvételétől számítva 14 napja van arra, hogy telefonon, postai úton vagy emailben jelezze nekünk, hogy eláll a vásárlástól, majd visszajuttassa hozzánk a terméket, azaz postára adja, vagy elküldje futárral. A visszaküldés díja Önt terheli. Visszaküldési cím: Tóth Balázs e. v., 9789 Sé, Deák F. u. 6.

Fontos, hogy a terméket kipróbálhatja, de nem használhatja visszaküldés előtt. Állapotát ellenőrizzük, és csak az eredeti állapotban visszaküldött termék esetében térítjük meg a termék teljes vételárát, egyébként csak értékcsökkentett visszatérítésre van mód. A visszaérkezést követően a termék vételárát, valamint – amennyiben felmerült szállítási költség – a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási mód díját a lehető leghamarabb, de az elállás bejelentését követően legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük az Ön által megadott bankszámlaszámra vagy arra a bankkártyára, amellyel fizetett webáruházunkban. Figyelem! A megrendelt, de át nem vett termék nem minősül elállásnak, ezért ha a csomag átvétel nélkül visszaérkezik hozzánk, akkor a jogszabály értelmében jogosultak vagyunk a szállítási díj kiszámlázására.

Az elállási jog az egyedi termékekre nem vonatkozik, tehát minden olyan termékre, amelyen bármilyen módosítást hajtunk végre a megrendelő egyedi igényei szerint. Továbbá az elállási jogot csak végfogyasztók, azaz magánszemélyek gyakorolhatják, cégek nem.

4.2. Digitális termékek

A digitális termékek megrendelését követően a termékek automatikusan letölthetővé/hozzáférhetővé válnak, ebből kifolyólag nem vonatkozik rájuk az elálási jog.

4.3. Szolgáltatások

A szolgáltatások 48 órával a lefoglalt kezdési időpont előtt kötbérmentesen lemondhatók. 48 órán belül történő lemondás esetén vagy kötbérként kiszámlázásra kerül az alkalom, vagy – amennyiben lehetséges – későbbi időpontban kerül megtartásra.

5. Kellékszavatosság, termékszavatosság

Kellékszavatosság

A webáruházból megrendelt termékekre kellékszavatossági feltétek vonatkoznak, a 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, valamint a 9/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól című rendeletek értelmében.

Hibás teljesítés esetén Önnek lehetősége van – a vásárlástól számított maximum 2 hónapon belül bejelentve – kellékszavatossági igényt érvényesíteni a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint, azaz kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését, amennyiben ez nem jár vállalkozásunk számára aránytalanul nagy többletköltséggel. Ha ez nem megvalósítható, akkor lehetőség van árengedmény adására, vagy a termék megjavíttatására a vállalkozásunk költségére, vagy végső soron az elállási jog gyakorlására, amennyiben olyan termékről van szó, amelyre vonatkozóan Ön gyakorolhatja elállási jogát. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. 6 hónap után Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítéskor is fennállt.

A bejelentett szavatossági igényről jegyzőkönyvet veszünk fel, mely tartalmazza az alábbi adatokat, és amelyet a fogyasztó rendelkezésére bocsájtunk:

  • a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a fent hivatkozott rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
  • a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot,
  • a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának vagy a fogyasztó által igényelt módtól eltérő teljesítés indokát.

A jegyzőkönyvet 3 évig megőrizzük, a kijavítást vagy kicserélést pedig igyekszünk 15 munkanapon belül elvégezni; amennyiben ez nem lehetséges, arról a fogyasztót tájékoztatjuk. A kijavítandó/kicserélendő termék hozzánk történő eljuttatása a fogyasztó feladata. A termék átvételről elismervényt állítunk ki, amely tartalmazza a fogyasztó nevét és címét, a termék azonosításához szükséges adatokat, az átvétel időpontját, ill. azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított terméket átveheti. Szükség esetén a visszajuttatott terméket szakvéleményezésre küldjük. A hatóság által adott szakvéleménytől függ, hogy az eljárás költségét melyik fél köteles viselni.

Ha a termék javításra kerül, akkor a javítást követő 5 munkanapon belül értesítjük a fogyasztót a javítás elvégzéséről. Szintén 5 munkanapon belül jelezzük azt is, ha a termék végül is nem javítható, vagy ha a javítás több, mint 15 munkanapot vesz igénybe, illetve ha a javítás nem végezhető el 30 nap alatt. Ekkor egyeztetjük a további lehetőségeket.

Termékszavatosság

Ha a termék nem felel meg a forgalomba hoztalkor hatályos követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, akkor Ön termékszavatossági igényt érvényesíthet. Ekkor Önt a termék javításának vagy cseréjének a joga illeti meg. Termékszavatossági igényét a gyártó forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. E jogát a gyártóval vagy forgalmazóval szemben gyakorolhatja, és a hibát Önnek kell bizonyítania. A gyártó/forgalmazó mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Vitás kérdésekben az alábbi fórumokhoz fordulhat:
Illetékes békéltető testület: Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület | 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. | bea@vmkik.hu
Online vitarendezési platform: https://ec.europa.eu/odr
Vitarendezés emailben: onlinevita@bkik.hu